Leta i den här bloggen

onsdag 19 oktober 2011

Sysselsättning från sjukbädden

Jag trodde mig vara på bättringsvägen, men nejdå... nu har jag fått tillbringa de två senaste dagarna hemma i sjuksängen. Mellan varven, då jag är i behov av att få göra något annat än att ligga i sängen/på soffan och tycka synd om mig själv/läsa en bok, så har jag övningsredigerat några bilder. Så här får ni ta del av ljuslyktan Smile tillsammans med höstnyheten Torzo, vilka jag bara mer och mer får upp ögonen för. Så har vi dotterns och flera kunders favoriter, Stora Bää och Lilla Bää. Sist men inte minst, mina storfavoriter redan från första gången jag såg dem i en katalog på nätet! De väckte en "måste ha" känsla så stark att jag numera säljer dem vidare åt andra lyckliga ägare. För de är fantastiskt vackra! Vill man lyxa till sin egen vardag, använder man dem som salladsskålar, eller imponerar på vänner och bekanta genom att ha dem som chips/popcorns skålar på hemmafesten. Eller så ger man bort den i gåva, mycket uppskattad sådan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar