Leta i den här bloggen

lördag 22 oktober 2011

En riktigt bra lördag!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Min flunssa eller vad det nu är jag dragits med den senaste veckan, börjar ge med sig. Jag känner mig faktiskt som folk igen! Och i så pass bra skick är jag att jag kunde styra kosan mot Sundby samlingshus på förmiddagen. Där deltog jag i ett Home Party Event, en ny och rolig erfarenhet! Många nya människor fick jag träffa. Nya kunder, nya värdinnor och en ny konsulent blev slutsaldot! Hur bra som helst med andra ord!
Nu känner jag mig laddad att fortsätta med hemmapartyn efter mitt ofrivilliga uppehåll på två veckor! Om någon är intresserad så finns det faktiskt lediga tider måndag - onsdag inkommande vecka! Sen är jag fullbokad fram till början av december. Jag trodde inte att efterfrågan på hemmapartyn kunde vara så här stort, men det är det. Så jag ser framemot en intensiv november, för sen i december hade jag faktiskt tänkt ta det lugnt och låta julfriden infinna sig i det Joskittska hemmet.
Ha en riktigt bra fortsättning på helgen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar