Leta i den här bloggen

torsdag 20 oktober 2011

Julen är här!

Eller åtminstone julkollektionen! Gissa om jag blev glad då ankomstavierna låg i brevlådan igår eftermiddag. Och dottern, hon blev förälskad i tomtarna. Såg så gulligt ut då hon stod och kramade dem och sa att hon älskar dem. Och jag förälskade mig i dem också, sådan mor sådan dotter. En mycket positiv överraskning var brickan med ljuslyktorna Romanze. Helt magisk! Mina kunder hade tydligen insett det långt innan mig, eftersom Romanze sålt bra under oktober. Brickan är vacker i sig med inristat mönster! Det är nästan synd att dölja brickan med ljushållarna. Renarna i vitborstad aluminum kommer garanterat finnas med i min juldekoration här hemma i år! Så vackra att de kan stå framme året runt!

2 kommentarer:

  1. Har en enorm dragningskraft till de båda renarna som var så jätte härliga. Den lilla är ju redan beställd men men få se hur det går med den större.

    SvaraRadera
  2. De gör sig verkligen i par! Och tillsammans med Zinkhuset White Lodge, men den har du ju redan! :)

    SvaraRadera