Leta i den här bloggen

fredag 14 oktober 2011

Fredagssysselsättning...

Efter att ha varit hemma ett par dagar, dels med sjukt barn och dels egen sjukdom, så börjar jag så småningom återfå orken att göra något annat än sova. Nu är det istället maken som börjar känna av febern. Ett verkligt tecken på att hösten är här...

Jag passade på att gå igenom en del av mina Zelected by Houze produkter för att se vad jag kunde fota ikväll. Nybliven glad amatörfotograf som man är, så gäller det att ta tillvara på all träning man bara kan. Min dröm är en systemkamera, men innan jag ger mig på det så måste jag först lära mig hantera min "lite mitt emellan digital- och systemkamera". Samtidigt utforskar jag PhotScape lite i gången. Här kommer resultatet av kvällens fotande.


                                                                    
                                                   Och just for fun... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar