Leta i den här bloggen

måndag 24 oktober 2011

Kuddkrig, någon?

Kuddar, kuddar, kuddar! Kan man verkligen få för många? Enligt min man, oja! Enligt mig, absolut inte! För man har ju inte alla fram på en gång. Byt enligt säsong, gardiner, humör och tycke! Skulle inte vår soffa vara så brokig som den är, skulle jag mer än gärna ha en massa olika kuddar i olika färger. Men nu har vi den soffa vi har (soffan på bild är inte den omnämnda soffan). Och det är en väldigt mjuk och skön sådan. Bra så! Men vilken tur att jag istället kan byta i sovrummen... nackdelen är att ingen annan ser kuddarna där. Förutom då vi går husvisning med vänner och bekanta som inte hunnit se vårt relativt nybyggda hus.


2 kommentarer:

  1. ÄLSKAR den svart/vita kudden med ett & tecken å där det står cozy lazy på. Sjukt snygg=)! Hade ett zhb party i onsd men den hade visst utgått. Hoppas ni får in ngt liknande till våren=)

    SvaraRadera
  2. Life och Cozy & Lazy kuddarna i svartvitt är mina favoriter! Jag hoppas verkligen det kommer några nya kuddar i samma stil som cozy & lazy. Har sett en liten förhandsbild på en kuddtyp som kommer. Den är med en stor trollslända på. :)

    SvaraRadera