Leta i den här bloggen

lördag 29 oktober 2011

sista partyt i oktober

Så var jag äntligen igång igen! I förmiddags packade jag bilen full och styrde kosan norrut mot Karleby. Denna gång hölls partyt hemma hos käraste systeryster. Långväga gäster hade hon från Evijärvi till Pensala. Eftermiddagens saldo blev många glada skratt, lite klämmande och kännande på produkterna och så ett par nya partyn som blev inbokade i december. Nu börjar min partybokningskalender vara så pass full att jag har svårt att få in nya värdinnor innan jul (om man önskar hinna få beställningarna innan jul vill säga). Men kom ihåg, du kan ju alltid beställa via e-post eller telefon!






2 kommentarer:

  1. Tänk att jag måste frästas hm hm än en gång att se dessa vackra renar. Ser ingen anna utväg än att beställa kanske en, kanske två. Vi får se.

    SvaraRadera
  2. Nåja! Åtminstone storrenen är ju på kommande. Sen får vi ju se om tomten uppfattat din önskan.. ;)

    SvaraRadera