Leta i den här bloggen

fredag 30 mars 2012

söndagspartyt

Efter en fredagkväll i Vasa och en heldag på "En hel kvinnodag" i Bennäs så avslutade jag förra helgen med en visning i Vörå. Denna vecka har jag hållit paus med visningarna, men kör igång igen på måndag och tisdag, då Jakobstad står i tur. Linda som jag besökte i söndags, bor i en underbart lantlig miljö. Både sett till hus och gårdsplan och inredningsstil.


En av mina stamkunder fanns med på visningen som gäst. Hon ville uppleva lyktan Belle i mörker och tog därför med sig den in på toaletten. På väg tillbaka till köket hittade hon en perfekt plats åt lyktan - i trappan till vinden. Även värdinnan föll för lyktans charm och beställde den som värdinnegåva ur nivå 3 (-50%). 


Ljuslyktorna Torzo har äntligen blivit säljstartade igen. Här tillsammans med omtyckta zinkhuset White Lodge.


Köksön och en kökspall fick fungera som visningsbord. Och jag behöver väl inte säga att jag är nöjd med mina nya ZbH väskor?

Önskar er alla en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. En hel del frestar mig här ser jag. De där linnelyktorna är ju också helt ljuvliga.

    SvaraRadera
  2. Det finns faktiskt en hel massa härliga nyheter i vårkollektionen! Om någon vecka får jag hem butterfly serien (kuddar, löpare och kökshanddukar). Väntar ivrigt på dem!

    SvaraRadera