Leta i den här bloggen

måndag 26 mars 2012

Äntligen måndag...

...kan jag faktiskt tänka efter en fullspäckad helg i Zelected by Houze´s tecken. I fredags åkte jag raka vägen till Vasa efter att arbetsdagen var slut. Maken och dottern fick ha en helt egen fredagkväll tillsammans. Själv tillbringade jag kvällen med ett glatt gäng kvinnor i varierande åldrar i en vacker lägenhet mitt i staden. En lägenhet som gjord för visningar. Så tusen tack värdinnan Mia och mamman Camilla för att jag fick komma hem till er. Och tusen tack alla gäster som hjälpte till med att bära ner mina väskor efter avslutad visning. Ni är alla underbara!
Här kommer några bilder från fredagsvisningen. Söndagens party kommer senare i veckan, men ni kan även tjuvkika på värdinnan Lindas vackra bilder från visningen. 

De nya väskorna gjorde sig bra som visningsbord




Kuddarna var som gjorda för soffan och fondväggen bakom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar