Leta i den här bloggen

lördag 17 mars 2012

Tiden går...

Har haft semester denna vecka och inte alls haft ro att sitta vid datorn. Men oj vad skönt det har varit! Partyfri har jag dock inte varit. I torsdags var jag hemma hos Carina i Jakobstad och fick än en gång visa upp ZbH kollektionen åt mitt stamkundsgäng! 
Och idag stod Sundby UF på tur där det ordnades ett Home Party Event. Det var min andra gång med på eventen och slutresultatet blev några sålda varor från förra säsongen och en partybokning till april.



Väl hemkommen efter en heldag i Sundby fick jag dyka rakt ner i två ZbH paket som min kära make hämtat ut åt mig. Äntligen, äntligen har jag fått de högt efterlängtade ZbH väskorna!Och en del visningsvaror som jag saknat i min kollektion.




4 kommentarer:

  1. Vårnyheterna är ju jättefina. Jag har missat en del då din bild stannat på min blogg så jag inte hänger med dina nya inlägg. Nu gör jag så att jag tar bort mig som följare och prövar sätta dit mig igen om några dagar ¨å får jag se om det skulle bli någon ordning. Vitsen med följandet är ju delvis att få se det nya. Lycka till på Sursikbacken, det var väl det som gällde i morgon.

    SvaraRadera
  2. Puh, jag blir nästan tokig på datorstrul. Jag vet ej hur mycket tid jag satt till för att få in dina senaste inlägg på min blogg men inget hjälper. Såg att Blommande drömmar som också är följare får ditt senaste nytt. Snart får du berätta för mig personligen. Ha en bra vecka även efter din aktiva helg.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att hitta din blogg! Jag började som konsulent för ZbH nu i februari och har haft några visningar. Jätteinspirerande att få lite inredningstips här!!!!
    Stort lycka till med din försäljning :)
    //Marie

    SvaraRadera
  4. Hantverkarglädje --> attans va surt att min blogg hängt upp sig på din lista. Hoppas på att det löser sig till sist!

    Marie --> Välkommen med i ZbH gänget! Hoppas du ska börjar trivas som konsult! Själv har jag hållit på sedan juli 2011 och tycker det är fantastiskt att få komma hem till så många olika kvinnor och ta del av deras vackra hem. Lycka till med försäljningen även du!

    SvaraRadera