Leta i den här bloggen

tisdag 3 april 2012

Jakobstads visningar

På gårdagens party i Jakobstad glömde jag helt bort kameran, men det gjorde jag däremot inte idag. Har haft en trevlig kväll även denna afton. Tackar Annika så mycket för det! Att jag dessutom fick handlat ett par häftiga, röda stretchjeans av värdinnan gjorde inte saken sämre! Gissa om jag är glad över att "Dress Like Marie" fått en återförsäljare i Jakobstad. Originella och färgstarka kläder som bara finns i några ex. I just love it! 


Kökshanddukarna har varit omtyckta. Dessa tre är de enda modellerna för tillfället i sortimentet. Men vänta bara då ni får se Butterfly serien! Jag har gjort min beställning av visningskollektionen och väntar med iver på att få hem dem.


Klockan Eternity är rejält stor, 60 cm i diameter.




Zinkfatet Florence passar bra med flera stora blockljus.





Detta måste vara den mest ljuvliga fondvägg jag haft under mina visningar! Som ni ser kör jag med påskfärger på ljusen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar