Leta i den här bloggen

onsdag 22 augusti 2012

Snart börjar det igen!

Efter en lång och skön sommar så börjar hösten göra sig påmind igen. Och med hösten kommer ljuvliga färger i naturen och mörka kvällar som inbjuder till att tända ljus inom- och utkomhus. Zelected by Houze kör igång sin höstsäsong från 1.9, kollektionen är fullspäckad med härliga inredningsdetaljer - nya som gamla! Passa på och ta del av höstkatalogen och bli inspirerad! Nytt för säsongen är ett urval katalogvaror som konsulten inte har med till visningarna utan som man hittar endast i katalogen. Som t.ex. ett stort buffelhorn, tavlor, taklampa, virkade sittpuffar. Det går även att lämna in beställningar utan att hålla en visning! Bara att kontakta mig så sätter jag iväg din beställning. Kom ihåg att det lönar sig att beställa flera personer på samma gång och dela fraktkostnaderna!

Som ni kanske vet går jag i väntans tider, bara ca 3 veckor kvar nu! Trots det så har jag beställt efter höstkollektionen och kommer att hålla ett par visningar hemma hos mig i början av september. Närmare jul hoppas jag på att kunna hålla några visningar i närregionen. Men det är helt beroende på hur familjens yngsta kommit sig tillrätta i familjen. 

Här kommer ett smakprov på vad hösten hos ZbH har att erbjuda!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar