Leta i den här bloggen

lördag 30 juni 2012

Visningen i Harrström

Snart har hela juni månad gått förbi. Två dagar kvar att jobba, sen tar jag semester. Och efter det blir det mammaledighet! Har inte haft några visningar i juni, men upptäckte att jag har ett par visningars foton opublicerade ännu. Så här kommer bilder från visningen jag höll i Harrström i slutet av maj. Håller tummarna för att värdinnan bestämmer sig för att själv börja sälja ZbH! I så fall får SydÖsterbotten sin egna konsult! 
Själv kommer jag att ligga lite lågt med visningar i höst. Familjen väntar tillökning i mitten av september, så jag lär ha händerna full ändå. Men jag kunde faktiskt inte hålla mig från att beställa höstkollektionen då jag fick se alla underbara nyheter som är på kommande! Kommer kanske att hålla nån enstaka visning i början av september (men i mitt eget hem) ifall jag inte är allt för trött och stor. Jag brukar ju ha som tradition att hålla en säsongspremiär för mina jobbkompisar. Sen kan det hända att jag i slutet av november, början av december håller några visningar med julkollektionen för en del av stamkunderna.
Har en del utgående varor från vårkollektionen till försäljning på min Facebook sida
Bara att klicka in er på sidan och öppna fotoalbumet med lagerförsälning och försäljning av visningsvaror.


De omtyckta HOME bokstäverna med ljushållare i, har tyvärr utgått och finns inte mer till försäljning. Även brickan Florence och ljushållarna Bali i glas, aluminium och bambu utgår, vilka jag har till försäljning.


Den stora ljuslyktan Mood i aluminum med läderhandtag (längst framme till vänster) utgår också och jag säljer bort mitt visningsexemplar.


Den stora ljuslyktan Antibes i trä med linneflätor (längst framme till höger) hör även den till vårens utgående varor och jag säljer mitt visningsexemplar. Samma gäller för dekorationsbollarna Terrasse i rostlook och brickan Paulus.

1 kommentar:

  1. Hej Veronica!

    Vad roligt att du bloggar om visningen hos mig! Det blev faktiskt så att jag ska testa på en säsong - och nu är jag riktigt på gång! Kul, kul! :) Hälsar Petra i Harrström

    SvaraRadera