Leta i den här bloggen

söndag 19 februari 2012

Söndag visning i Koskö

Tiden bara flyger iväg och det är flera dagar sedan jag uppdaterat bloggen. Glömde naturligtvis ta med kameran till ZbH visningen i Bosund. Däremot fick jag taget några bilder i Koskö idag, även om batterierna till kameran tog slut och de extra jag hade med mig också visade sig vara tomma... så kan det gå när man är så yr som jag ibland kan vara... Men en riktigt trevlig eftermiddag hade jag hos en av mina stammisar (även Bosund damerna kan numera titulera sig stammisar...) Det är verkligen roligt att få återkomma till samma värdinna och till samma gäng gäster. Det om något borde ju betyda att ZbH produkterna är omtyckta! Här kommer några bilder från dagens party. Tusen tack än en gång Maria!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar