Leta i den här bloggen

måndag 29 augusti 2011

Höstsäsongen närmar sig!

Snart övergår vi till september, vilket betyder att höstsäsongen inleds hos ZbH! Mitt första höstparty är bokat till 1.9 och jag håller tummarna för att leveransen av höstkollektionen ska hinna komma innan dess. Höstens textilier är fantastiskt vackra, men i brist på egna foton så får ni njuta av vårens kollektion. Inte så illa den heller! Dessutom finns även den med i höstkatalogen.





Min lilla dotter var med då jag öppnade leveransen av vårens kollektion. Döm om hennes förtjusning då det ur den första lådan mamma öppnar dyker upp ett ulligt och mjukt får, Lill Bää. Och i nästa låda återfanns Stor Bää. Inför visningar av kollektionen brukar hon vara orolig över att någon tant ska fara iväg med hennes älskade får. Helst av allt skulle hon vilja följa med sin mor för att helt vara på den säkra sidan...

2 kommentarer:

  1. Roligt att få se alla fina nyheter efter hand. Tror säkert att jag kommer snart att ha ett sådant party. Meddelar senare.
    Då får även lilltjejen hänga med eller?

    SvaraRadera
  2. Självklart får hon hänga med, så har hon koll på vad som händer med Stor Bää och Lill Bää. :)

    SvaraRadera